maandag 12 juni 2017

Leren hoe je haren kunt invlechten


Als mijn dochter het ook wat vindt en ze is wat ouder lijkt het me leuk om haar haren af en toe in te vlechten!

Nu ben ik helaas helemaal niet zo'n ervaren 'invlechter'. Ben je ook nog niet zo heel handig in haren invlechten maar vind je het wel heel erg leuk? Dan is het handig om de filmpjes van Prinsessenhaartjes er even bij te gebruiken. Daarin worden allerlei verschillende manieren van haren invlechten stap voor stap uitgelegd en voorgedaan. Hieronder bijvoorbeeld: de invlechtband,  een schuine vlecht en de watervalvlecht.

 


Heb je helemaal nog geen ervaring met invlechten? Kijk dan onderstaande filmpje wat laat zien hoe je een gewone basis invlecht kunt maken. Het filmpje is voor papa's. Als papa's dat met behulp van dit filmpje zouden moeten kunnen, kunnen wij het als mama's vast ook wel ;-).


3 opmerkingen:

  1. carinevdklooster@kpnmail.nl12 juni 2017 om 22:53

    kijk maar een op haar site www.haarenhobby.nl zij geeft workshops en kinderfeestjes ed

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor de tip, wie weet maak ik er nog eens gebruik van!
      Hartelijke groet Annemarie

      Verwijderen
  2. Leuke tips!! Het invlechten leer je trouwens vanzelf. Heb ik mijzelf ook aan moeten leren en door het gewoon te doen gaat het steeds beter. Onze meid is alweer acht jaar en heeft haar haar tot haar kont. Prachtig vind ik zelf, maar het is ook wel een klus hoor als je gaat invlechten. Alleen je hebt wel eer van je werk, want het staat altijd zo mooi (en heerlijk meisjesachtig ;)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn altijd hartelijk welkom!