zaterdag 29 juli 2017

Snel en makkelijk cupcake recept

Onze kleine meid is vorige week alweer 1 jaar geworden! Ik had een roze marsepeintaart gemaakt, maar zaterdag kregen we ook nog visite en toen was de taart al op ;-). Dus heb ik zaterdag nog even snel cup cakejes gebakken. Ik gebruikte dit recept. Als je de aanwijzingen heel precies opvolgt krijg je in een handomdraai heerlijke cup cakejes en daarom geef ik deze link graag even door!

Ik had nog wat marsepein over van de taart en daar heb ik ze mee versierd. Ik had geen uitsteekvormpjes van de juiste maat voor de marsepein in huis, dus ze zijn niet helemaal perfect maar wel erg leuk en lekker. Het lijkt me leuk om binnenkort nog verschillende maten uitsteekvormpjes te kopen, bijvoorbeeld deze. Met die vormpjes kun je ook heel makkelijk en gezellig samen met je kinderen aan de slag met versieren.
 
 
Alweer 1 jaar!

4 opmerkingen:

  1. Annemarie, van harte gefeliciteerd! Wat een mooi meisje, zo helemaal in het roze! De cupcakejes zien er goed uit, lijkt me leuk om in de vakantie eens een poging te wagen (ben niet zo erg handig met bakken, te weinig ervaring....) Bedankt voor het recept, groetjes van Marjet!šŸ’

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Marjet,
      Dankjewel voor je hartelijke reacties altijd ;-)!
      Leuk dat je het gaat proberen. Deze cup cakejes zijn denk ik wel een goed recept om mee te beginnen als je nog niet zo vaak bakt.
      Groetjes Annemarie

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een heerlijke foto's. Geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn altijd hartelijk welkom!