dinsdag 13 maart 2018

Wat verschillende opvoedstijlen en regels binnen een gezin kunnen doen....


Mijn man kreeg een link doorgestuurd van een aflevering van 'Jullie huis, onze regels.' In de aflevering gaat het om twee totaal verschillende gezinnen. In het ene gezin zijn er eigenlijk geen regels en mogen de kinderen doen waar ze zin in hebben. In het andere gezin is er juist enorm veel discipline, orde en regelmaat. Ook het geloof speelt daar een belangrijke rol.  

Eerlijkgezegd kijken mijn man en ik praktisch nooit naar dergelijke afleveringen of programma's, maar voor deze keer hebben we toch even tijd vrij gemaakt. Echt erg inspirerend en interessant om deze aflevering te kijken en om te zien wat een verschillende opvoedstijl en regels binnen een gezin kunnen doen! Je kunt er zeker een en ander van leren. Klik hier voor de aflevering. 

5 opmerkingen:

  1. er zit geen geluid bij het programma, klopt dat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vreemd... Ik heb net de link nog even uitgeprobeerd, maar het geluid deed het prima.
      Groetjes Annemarie

      Verwijderen
  2. Erg leuk om te kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga morgen even kijken, lijkt me heel interessant! O ja, ik heb vanmiddag het boek: "Hoofdstuk voor hoofdstuk door de Bijbel" aangeschaft. Dat had jij laatst als tip gegeven en ik ben er heel blij mee. Dank je wel voor je tip, Annemarie!🌷

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat enorm interessant. Je gaat spontaan nadenken over de opvoeding die je je kinderen geeft.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn altijd hartelijk welkom!